SALAM UKHUWAH FILLAH......


I made this widget at MyFlashFetish.com.

MUQQADIMAH

Tuesday, January 12, 2010

Salam Alaf Baru....


Salam Ukhuwah buat semua yang sudi singgah ke blog saya....

Pertama sekali mohon maaf sebab ah lama tak update my blog...hehe...tak de ape yang nak dikongsi sgt kot....cuma sekadar semangat baru kat sekolah je di tahun baru ni...Dengan umur yang semakin meningkat, sedar2 dah masuk tahun ke 6 di Seri Bali...saya masih seperti dahulu...tidak ade bezanya...


Tahun ni kat SERI BALI, saya berusaha untuk memperbaiki diri terutama dari segi P &P...Alhamdulillah....dengan niat dan azam baru untuk terus membantu anak murid yang sentiasa memerlukan bantuan dan bimbingan dari kita dengan sebaik mungkin.....Insyaallah..pertama sekali kita perlu perbetulkan niat, mudah2an ...ilmu akan menjadi berkat....Aamin...


Sehingga berjumpa lagi...Mudah2an di tahun baru ni saya akan mendapat sinar baru dalam hidup saya....Kawan2 doakan saya yer...tima kasih.


Akhir kalam,,,syukran a'la kulli ahwal....:-)

No comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1430H


سعد الغامدي - Saad Al-Ghamdi

ISLAMIC ANIMATION

KITABULLAH

HELLO

Terima Kasih..Sila singgah blog ni lagi...

Terima Kasih