SALAM UKHUWAH FILLAH......


I made this widget at MyFlashFetish.com.

MUQQADIMAH

Sunday, February 1, 2009

CORETAN SEMATA-MATA


Hati ingin memetik bulan
Sayang tanganku tak sampai
Hati ingin menyayangimu
Sayang kau tak tahu



Ingin kuluahkan hasrat hatiku
Harapanku hancur satu persatu
Apakah jelita syaratmu
Maaf aku tak ayu

Aku sedar siapa diriku
Tak setanding pilihan hatimu
Tapi aku tak kira waktu
Kerana aku tetap memburu kasihmu

Aku tidak peduli amarahmu
Kerna ku persembah padamu
Hatiku yang jujur padamu
Tidak kisah sampai kapan kau balas cintaku
Aku setia menanti hingga hujung nyawaku

Kerna SATU prinsip hatiku
Tiada insan dunia yang satu
memiliki cinta seagung cintaku untukmu

Sekali aku jatuh cinta padamu
Sekali aku bertaut sayang padamu
Kepingin sekali aku memilikimu
Walau sebelah matamu
Tidak langsung memandang padaku....

(p/s: tiada kaitan yang hidup mahupun yg meninggal dunia... ini hanya coretan kawan semata-mata untuk diabadikan dalam blog ni )... benarlah soal hati sukar nak ditafsirkan...dan dimengertikan. Hanya orang yang merasai nya yang tahu tentang hati... Jangan mudah memberi kepada orang yang belum tentu sukakan kat kita...banyak pengajaran dan hikmahnya...apapun pengalaman merupakan "sekolah" kita yang terbaik...yang penting kita enjoy!!!!!

No comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1430H


سعد الغامدي - Saad Al-Ghamdi

ISLAMIC ANIMATION

KITABULLAH

HELLO

Terima Kasih..Sila singgah blog ni lagi...

Terima Kasih